הכירי את המעצבים שלנו!

עם 30 שנות ניסיון, המותג משלב קריסטלים של סברובסקי בעיצוביו האלגנטיים והמתחדשים. הניסיון הרב שיש למאסטרו בתחום התכשיטים מאפשר לו ליצור עבורך יצירות על זמניות, כאלו שיעררו בך השראה ויעזרו לך לבטא את האופי הייחודי שלך בכל רגע. התכשיטים של המותג מיוצרים באיטליה בעבודת יד בסטנדרטים מוקפדים במיוחד על מנת לספק לך את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר. אנחנו מזמינים אותך ליהנות ממבחר דגמים ייחודיים בקולקציה הנוכחית שלנו.

״יוקה״ הוא שם יפני של צמח בתרבות המזרח אשר משמש גם כשם לילדות. המותג נולד ב-2009 ומשלב עולם שלם של חומרי גלם כגון כסף, נחושת, פליז וזהב. התכשיטים של יוקה כולם נעשים בעבודת יד מוקפדת, עדינה ומלאת תשוקה על מנת לספק לך תכשיטים איכותיים, אלגנטיים ונקיים שישלימו את ההופעה שלך ויעזרו לך לבטא את עצמך בכל פעם מחדש. ההשראה של יוקה מגיעה מחומרי הגלם אשר נמצאים בסטודיו שלה, מהטבע המופלא שסובב אותנו ומעולמה הפנימי והעשיר של המעצבת. אנחנו מאמינים שתכשיטים הם כלי תקשורת עוצמתי אשר מחבר בין בני אדם ובונה מערכת יחסים ייחודית בינך לבין הסביבה שלך.

ברין אוזקאן, ילידת איסטנבול, מעצבת תכשיטים משנת 1987. התכשיטים שלה מביאים לידי ביטוי את האופי החזק שלה, זה שאיפשר לה לפתוח חנות נוספת בלב תקופת מגפת הקורונה כנגד כל הסיכויים. הסגנון שלה מאופיין בעיצובים עם נוכחות חזקה, בעלי קו נקי אך מחוספס, כאלו שתמיד יכוונו את הפוקוס אלייך ויעזרו לך לגנוב את ההצגה. כשנכנסים לפרטים אשר מעוצבים על התכשיטים, מגלים עולם שלם של פרטים קטנים ומדויקים שהופכים את התכשיטים ליצירת אומנות נשית, פמיניסטית ובועטת שמאדירה את העוצמה הנשית המתפרצת אשר נמצאת בכל אישה. אנחנו מזמינים אותך לצלול לתוך עולמה של ברין וליהנות ממגוון רחב של דגמים שיבטאו את האופי החזק שלך ויקרינו אותו החוצה בעוצמה אלגנטית.

משלוחים חינם!

לנקודת חלוקה ברכישות מעל 249 ₪. שליח עד הבית ברכישות מעל 349 ₪.

החזרות חינם!

עם שירות תגובינא של דואר ישראל תוך 14 יום מקבלת המוצר.

תשלום מאובטח!

כל העסקאות מאובטחות באמצעות הצפנת SSL. לעסקה טלפונית צרי קשר.

טופס יצירת קשר!

נשמח לעמוד לרשותך בכל עניין. הקליקי לשליחת הודעה.

אנו משתמשים בקבצי Cookies כדי להבטיח שאנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. את ה-Cookies ניתן להתאים או להסיר בקלות כרצונך בהגדרות המערכת.